شاید برای شما هم سوال شده باشد که وردپرس چیست ؟ ا‌مروزه برای ایجاد فروشگاه های اینترنتی، راه های بسیاری وجود دارد. سیستم های فروشگاهی سورس باز یا همان OpenSource همچون شاپیفای، مجنتو، پرستاشاپ، جوملا و ووکامرس بسیار کار طراحی وب سایت های فروشگاهی یا همان فروشگاه های اینترنتی را آسان کرده است. در این مقاله میخواهیم به معرفی سیستم مدیریت محتوا وردپرس بپردازیم و کمی از مزیت های و معایب استفاده از آن اشاره کنیم . با ما همراه باشید.

 ووکامرس چیست؟

اولین قدم برای ایجاد فروشگاه اینترنتی بر پایه سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده از افزونه ووکامرس جهت ایجاد بستر فروش آنلاین هست . شما از طریق افزونه ووکامرس می توانید به راحتی محصولات‌ مورد نظران  را داخل یک فروشگاه اینترنتی قرار بدهید و مابقی مراحل فروشتان را آغاز کنید. نصب افزونه ووکامرس کار بسیار راحتی در حد چند کلیک هست که از طریق منوی داشبورد وارد قسمت افزونه ها  می شوید و کلمه WooCommerce رو جستجو می کنید. سپس بر روی افزونه کلیک میکنید و کار نصب تمام می شود !

 

مطالب مرتبط

Leave a Comment

در هر مرحله روی ما حساب کنید …

کسب و کار شما و موفقیت آن به اندازه شما برای ما اهمیت دارد !

درباره الف

گروه خدمات کسب و کار الف در سال 1401 با تشکلی از متخصصین حوزه های طراحی بصورت رسمی راه اندازی شد. هدف الف ارائه خدمات با کیفیت بر مبنای وب و پوشش تمام نیازهای کسب و کارها در دنیای اینترنت می باشد تا خیال شما از تمامی جهات راحت باشد !

نماد اعتماد الکترونیک